ترجمه مقاله آیا مسئولیت اجتماعی بی تقارنی اطلاعات را کاهش می دهد؟

ترجمه مقاله آیا مسئولیت اجتماعی بی تقارنی اطلاعات را کاهش می دهد؟

ترجمه مقاله آیا مسئولیت اجتماعی بی تقارنی اطلاعات را کاهش می دهد؟ در 16 صفحه ورد فارسی قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

مشخصات فایل

تعداد صفحات 16
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله آیا مسئولیت اجتماعی بی تقارنی اطلاعات را کاهش می دهد؟ در 16 صفحه ورد فارسی قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



عنوان فارسی :

ترجمه مقاله آیا مسئولیت اجتماعی بی تقارنی اطلاعات را کاهش می دهد؟

عنوان انگلیسی :

Does Corporate Social Responsibility Reduce Information Asymmetry?

تعداد صفحات فارسی : 16 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y1028

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y1028.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 19 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
در این مقاله ما رابطه ی تجربی بین مسئولیت اجتماعی (CSR) و عدم تقارن اطلاعات را از طریق سرمایه گذاری اثرات سببی،همزمان و داخلی شان بررسی می نماییم. با به کارگیری یک نمونه ی امریکایی بزرگ و وسیع در طول سال های 2010-1991 ، ما یک رابطه ی معکوس را بین التزام (تعهد) CSR و میزان بی تقارنی اطلاعات پس از کنترل مشخصات مختلف شرکت می یابیم. بر اساس دستاورد معادله ی همزمان، ما به علاوه در می یابیم فعالیت های CSR بیشتر عدم تقارن اطلاعات را کاهش می دهند نسبت به اینکه  بی تقارنی اطلاعات فعالیت های CSR را کاهش دهد.به علاوه پس از کنترل درونیت بر اساس متد عام پنل پویا ی زمان (GMM)، ما هم چنان در می یابیم یک رابطه ی معکوس بین  تعهدات CSR و بی تقارنی اطلاعات وجود دارد. ما این نتایج را برای حمایت از تئوری سهام داری بر اساس توضیح کاهش بی تقارنی اطلاعات تعبیر می نماییم که تعهدات CSR را بررسی می نماید به عنوان یک وسیله برای کاهش اطلاعات نامتقارن بین مدیران و سهام دارانی که غیر سرمایه گذار هستند اما تئوری کارگزاری بر اساس فرضیه ی سرمایه گذاری بیش از حد نیست که CSR را به صورت اتلاف منابع ارزشمند به هزینه ی سهامداران قلمداد می نماید.

واژه های کلیدی: مسئولیت اجتماعی متحد. بی تقارنی اطلاعات. تئوری سهامداری . سرمایه گذاری بیش از حد.

Abstract

In this article, we examine the empirical association between corporate social responsibility (CSR) and information asymmetry by investigating their causal, simultaneous, and endogenous effects. Employing a large and extensive U.S. sample during 1991-2010, we find an inverse association between CSR engagement and the level of information asymmetry after controlling for various firm characteristics. Based on the simultaneous equation approach, we further find that CSR activities reduce information asymmetry more than information asymmetry decreases CSR activities. Furthermore, after controlling for endogeneity based on dynamic panel generalized method of moment (GMM), we still find an inverse relation between CSR engagement and information asymmetry. We interpret these results to support the stakeholder-theory based information-asymmetry-reduction explanation that considers CSR engagement as a vehicle to reduce asymmetric information between managers and non- investing stakeholders, but not the agency-theory based over-investment hypothesis that views CSR as a waste of valuable resources at the cost of shareholders and considers firm’s CSR engagement making information environment more opaque.   

Keywords:  Corporate social responsibility. Information asymmetry. Stakeholder theory. Over-investment  


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود